czwartek, 1 maja 2014

Powitanko!

Dzień dobry wszystkim! Stworzyłam bloga i...
...walnę prosto z grubej rury: jestem człowiekiem z natury leniwym, wiele rzeczy umyka mojej uwadze, a  ambicja i wyrzuty sumienia nie dają mi spokoju, kiedy widzę, że nie robię nic wartościowego. Więc kiedy zobaczyłam coś takiego: Undi ^^ i coś takiego: BGS, pomyślałam: Kurka, taki blog to może być dobry pomysł!
W mojej obecnej sytuacji, gdy wiele moich motywacyjnych metod zawodzi lub nie ma ich prawie wcale, trzeba wziąć się ostro w garść i coś w końcu ze sobą zrobić. Dlatego mam zamiar powiadamiać was tutaj o moich najnowszych postępach, czasem się wyżalić, czasem  rzucić wszystko w cholerę. Ale najważniejsze będzie oczywiście to, by się nigdy nie poddawać. Więc mam nadzieję na wyrozumiałość. Jeśli napisałabym kiedykolwiek coś dziwnego, kontrowersyjnego albo po prostu głupiego, nie zwracajcie na to uwagi. ^^
To tyle na wstępie.
Sayounara!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz